Τρίτη, 23 Ιουνίου

36χρονη εγκυμονούσα στη Μυτιλήνη έχασε τη ζωή της μετά από επιπλοκές στον τοκετό

Μια νέα γυναίκα, 36 ετών, έχασε τη ζωή της σήμερα, Τρίτη 23 Ιουνίου, μετά από επιπλοκές που παρουσιάστηκαν κατά τη διάρκεια του τοκετού της. Το «Ν» επικοινώνησε με τη διοίκηση του Νοσοκομείου Μυτιλήνης, ωστόσο κανείς δεν θέλησε να κάνει κάποια δήλωση, ενώ όλοι δήλωναν συγκλονισμένοι από την κατάληξη που είχε το συγκεκριμένο περιστατικό.

Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά, οι επιπλοκές που εμφάνισε η έγκυος ήταν πολύ σοβαρές, γι’ αυτό και αρχικά αποφασίστηκε να διασωληνωθεί και να μεταφερθεί για νοσηλεία στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας.

Πηγή:stonisi.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *