
Το Μουσικό Σχολείο Δυτικής Λέσβου αποχαιρετά τη φετινή σχολική χρονιά με μια ξεχωριστή μουσική βραδιά, την Παρασκευή 26 Ιουνίου στις 21:00, στον αύλειο χώρο του Δημοτικού Σχολείου Καλλονής.
Στην εκδήλωση που πραγματοποιείται με την υποστήριξη του Δήμου Δυτικής Λέσβου συμμετέχει η αγαπημένη ερμηνεύτρια Βιολέτα Ίκαρη, η οποία θα ενώσει τη φωνή της με τους μαθητές και τις μαθήτριες του σχολείου, σε μια γιορτή αφιερωμένη στη μουσική, τη δημιουργία και τη δύναμη της συνεργασίας!
