Πίνακες του Φώτη Μανιού στο ΓΕΛ Καλλονής
Μια πρότυπη και ταυτόχρονα πρωτότυπη έκθεση έργων τέχνης του ζωγράφου Φώτη Μανιού λειτουργεί από σήμερα στο Γενικό Λύκειο Καλλονής «Ιγνάτιος Αγαλλιανός». Με πρωτοβουλία του Δημάρχου Δυτικής Λέσβου Ταξιάρχη Βέρρου, 14 πίνακες του καλού ζωγράφου από τις 36 συνολικά που δώρισε στο Δήμο Δυτικής Λέσβου κοσμούν τους διαδρόμους του σχολείου.
Οι πίνακες εικονίζουν σκηνές από τη ζωή των παιδιών τον περασμένο αιώνα (παιχνίδια, εκπαίδευση, συμμετοχή σε δουλειές) και δίνουν τη δυνατότητα στους εφήβους να λειτουργούν μέσα σε ένα πρότυπο και εικαστικά περιβάλλον.
«Το σχολικό συγκρότημα που στεγάζει το Γενικό Λύκειο και το Μουσικό Σχολείο της Καλλονής ανακαινίσθηκε πρόσφατα μέσω του προγράμματος «Μαριέττα Γιαννάκου». Σκεφτήκαμε ότι εκτός από καινούργιο εξοπλισμό και εκσυγχρονισμένους χώρους εκπαίδε...









